EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa
Al Ehrbar
- Tytuł:
- EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa
- Autor:
- Al Ehrbar
- Wydawnictwo:
- WIG PRESS
- Wydanie:
- 2000
- Oprawa:
- miękka
- Stron:
- 200
- ISBN:
- 9788387014391
Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez Czasopismo Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskującą na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i RPA. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne firmy jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & Stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
"Tę książkę musi przeczytać każdy dyrektor, któremu wydaje się, że najlepsze, co może zrobić dla akcjonariuszy swojej firmy, to dążenie do maksymalizacji zysku na akcję."
Zapraszamy do zakupów. W ofercie naszej księgarni giełdowej książki o tematyce: giełda, inwestycje, analiza techniczna, analiza fundamentalna, forex, ocena sprawozdań finansowych i wiele innych.
Osoby, które kupiły tę książkę kupiły także:
- Wycena Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych Aswath Damodaran 31.90zł
- Zarządzanie kosztami działań John A. Miller, Krzysztof Paniewski, Polakowski Mariusz 59.90zł
- Wartość dla akcjonariuszy. Poradnik menedżera i inwestora Alfred Rappaport 156.90zł